Dodavatel pro e-shop – seznam dodavatelů a jak vybrat dodavatele pro e-shop?

Vybrat dodavatele pro Váš e-shop, pokud neprodáváte Vámi vyráběné produkty je pro Váš e-shop klíčovou záležitostí, pojďme si říci jak a podle čeho vybrat dodavatele pro Váš e-shop.

Jak a podle čeho vybrat dodavatele pro e-shop?

Pokud uvažujete o tvorbě e-shopu je vhodné si jako první, ještě před založením e-shopu zajistit dodavatele pro Váš e-shop, je tedy dobré vědět, co budete prodávat na e-shopu. Podle toho oslovíte dodavatele, určitě pro Vás budou při výběru dodavatele pro e-shop velmi důležité také tyto faktory:

  • Doručovací lhůty – díky krátkým doručovacím lhůtám můžete zákazníkům objednávky doručovat rychleji například i bez toho aniž by jste třeba dané produkty naskladňovali.
  • Produktový feed – ten je nezbytný pro automatizovaný import produktů do e-shopu, což obzvlášť u dodavatelů s nabídkou stovek až tisíců produktů, případně ještě širší nabídkou Vám umožní snadno nahrát produkty včetně Vašich cen, popisků, názvů a obrázků do e-shopu.
  • Důvěryhodnost dodavatele – Vašim zákazníkům ručíte za kvalitu produktů, obzvlášť v dnešní době je tedy vhodné dbát na to, aby jste Vašim zákazníkům poskytovali opravdu takové produkty, jaké prezentujete. Nedůvěryhodní dodavatelé Vás totiž v průběhu provozování e-shopu mohou oslovovat a nabízet Vám produkty, které jsou třeba padělky nebo nemají potřebné legislativní certifikace a jiné ověření.

V situaci kdy máte na výběr z více spolehlivých dodavatelů, je pak dobré zvážit také například close-timy Vašich dodavatelů (tedy čas do kolika hodin v daný den musíte objednat, aby zboží bylo ještě ten den odesláno, ten zjistíte přímým dotazem na obchodního zástupce nebo jinou relevantní osobu u Vašeho dodavatele). Dále také například dopravce se kterými Vaši dodavatelé posílají, což je vhodné kvůli koordinaci logistiky tak, aby Vám například jedna přepravní společnost zboží přivezla ráno a jiná ho ten den odpoledne převzala od Vás k odeslání. Dále vybíráte-li z více dodavatelů kteří nabízí stejný sortiment hleďte na cenové podmínky.

Seznam dodavatelů pro e-shop

Známe několik velkoobchodů, na které jsme schopní Váš e-shop napojit, samozřejmě Vás zvládneme napojit i na další dodavatele, které neznáme. Někteří níže zmínění dodavatelé umožňují kromě klasické velkoobchodní spolupráce i spolupráci formou dropshippingu.

  • Ronnie.cz – Dodavatel fitness suplementů, oblečení a dalších doplňků.
  • SDS Sadská (velkoobchod-povleceni.cz) – dodavatel dětských licenčních povlečení a osušek české i polské výroby.
  • Trixie – dodavatel produktů pro domácí mazlíčky (psi, kočky a další)
  • AllToys – dodavatel hraček a dětského zboží
  • Lamps – dodavatel hraček a dětského zboží
  • Perfumes-B2B (SP Venture, a.s.) – dodavatel parfémů a drogerie
  • TopCigars (Valmont Trading, s.r.o.) – dodavatel elektronických cigaret a příslušenství
  • Key4You.cz – dodavatel her a herních klíčů
  • Rappa – dodavatel hraček a dětského zboží
  • Olymptoy – dodavatel hraček a dětského zboží
  • Teddies – dodavatel hraček a dětského zboží
  • B2BHodinky.cz – dodavatel značkových hodinek, umožňuje spolupráci formou dropshippingu
  • Vivantis – velkoobchod parfémů, hodinek a šperků

Pro případ, že by jste potřebovali pomoci s napojením Vašeho e-shopu na dodavatele, nebo třeba správou e-shopu či propagací e-shopu, vyplňte formulář níže a my se Vám obratem ozveme a společně pro Vás najdeme nejvhodnější možné řešení.

Jak najít dodavatele pro e-shop?

Dodavatele pro e-shop můžete najít například na Googlu při použití klíčových slov například: „velkoobchod hračky“, nebo případně oslovit Váš lovebrand, zda-li by Vám velkoobchodní spolupráci mohl poskytnout, potažmo se na dodavatele pro e-shop můžete zeptat v různých online fórech nebo Facebookových skupinách.





    Jmenuji se Martin Orešanský a programování se věnuji od konce 8. třídy základní školy, tedy od roku 2016 kdy jsem se začal programování učit, od roku 2018 jsem pak vytvořil a spravoval desítky webů a e-shopů. Od roku 2021 pracuji jako programátor na volné noze a do ledna 2024 jsem provozoval vapeshop Royalvape.cz s přidruženým prodejem na zahraničních marketplaces jako Amazon, Hood.de a další, díky zkušenostem s provozem e-shopu jsem také získal nemalý přesah do online marketingu ve všeobecnosti a především pak hlouběji do SEO. Ve volném čase provozuji obsahový web který navštěvují tisíce čtenářů měsíčně.

    Další příspěvek